PELUANG MENJANA PENDAPATAN ONLINE. BERKESAN! MUDAH!

Sudah penat mencari program yang benar benar menjana wang melalui nternet? Kini pencarian anda berakhir di sini. Ia menyediakan sistem khas yang membantu anda menjana wang tanpa batasan.

PENGALAMAN TIDAK DIPERLUKAN
JAMINAN PENDAPATAN HANYA DENGAN KLIK
LAPORAN PENDAPATAN DAN STATISTIK TERPERINCI
TERBUKTI BERKESAN DAN MUDAH
PELUANG JANA WANG TANPA HAD

Program Dapatwang ini lebih bersifat kepada PTC atu pay per view/impression. Kita akan dibayar berdasarkan klik yang kita dapat. Klik apa? Jika ada sesiapa yang klik referrals link kita, kita akan dapat komisen dari situ berdasarkan pakej yang kita ambil. Biasanya antara Rm0.10 hingga RM0.30 bagi nilai 1 klik.jika korang ambil pakej Bronze di Dapatwang.com ni, korang perlu bayar RM50 dan akan dapat produk seperti Software eCover Creator, Audio Web Creator, PDF Creator dan Video Web Creator.Bagi pakej bronze, 1 klik bersamaan dengan RM0.10. Jadi, jika 100 klik, korang akan dapat RM10 dan boleh request payout.


Selain itu, korang juga berpeluang untuk buat duit jika ada sesiapa yang register under korang. Kiranya korang akan dibayar jika ada orang register under korang dan bayar untuk beli pakej-pakej yang ditawarkan oleh program Dapatwang ini. Bagi aku, program ini sudah banyak bermain di market international, cuma dimarket Malaysia, memang tak banyak yang kekal. Aku harap program ini boleh kekal dengan lama agar boleh jadi salah satu program PTC yang hebat.
Jika korang tak suka dengan program Dapatwang, tak apa. Boleh join program lain. Tapi jika berminat, boleh sahaja daftar dan mula buat duit dengan program ini.

Boleh daftar kat sini: DapatWang.com

PARTNER WEB/BLOG

google backlink checker